Ale są na tym świecie sytuacje, kiedy nie wystarczy nie robić czegoś niesłusznego.

W124 reperaturki progów
Posiadam prawie całe reperaturki progów. Mają wycięte tylne otwory na lewarek. (Tyle było mi potrzebne ;) ) reszta jest cała .
Link: olx.pl/oferta/CID5-IDfVP93.html



Reperaturki progow dolne i gorne honda civic V VI rover 400 45
Sprzedam czesci blacharskie ktorych nie wykorzystalem podczas odbudowy blacharskiej samochodu poniewaz stere progi wystarczylo wypiaskowac od wewnatrz, zapodkladowac i naniesc konserwacje . Reperaturki sa ocynkowane i niepogiete. Mozliwosc kupna pojedynczych blach. Z PRAWEJ (od strony pasażera) GÓRNEJ STRONY WYCIĄŁEM DOLNĄ CZĘSĆ (nie chcialo sie mi juz wyginac blachy na gietarce:D). Na allegro koszt to 200 zl za komplet. Oczywiscie mozliwosc wysylki.



Pasuje do modelów:

HONDA CIVIC V gen., z nadwoziem 4-ro drzwiowy sedan (EG, EH), rok produkcji 1991.10 -> 1995.11.

HONDA CIVIC VI gen., z nadwoziem 5-cio drzwiowy hatchback (MA, MB) oraz kombi (MB, MC), rok produkcji 1994.09 -> 2001.03.

ROVER seria 400, z nadwoziem 4-ro drzwiowy sedan (RT) oraz 5-cio drzwiowy hatchback (RT), rok produkcji 1995.05 -> 2000.03.

ROVER seria 45, z nadwoziem 4-ro drzwiowy sedan (RT) oraz 5-cio drzwiowy hatchback (RT), rok produkcji 2000.02 -> 2005.05.
Link: olx.pl/oferta/CID5-IDdhexT.html


Reperaturki błotników tylnych prawy/lewy Ford Escort '95-'99 mk7
Mam do sprzedania reperaturki błotników tylnych prawy/lewy Ford Escort '95-'99 mk7. Reperaturki są nowe, nie były montowane w żadnym pojeździe. Zakupiłem je do hatchback'a, który niestety nie doczekał się remontu.



Polecam również inne moje oferty, na których mam do sprzedania pas przedni oraz kompletne reperaturki progów do tego samego modelu, także nowe.



Preferowany odbiór osobisty.
Link: olx.pl/oferta/CID5-IDcEacD.html


Progi FORD KA 96- reperaturki, ocynk!
Sprzedam nowe, ocynkowane reperaturki progów do Forda Ka 96- Lewy i prawy.

Progi nie doczekały się montażu - samochód został sprzedany.
Link: olx.pl/oferta/CID5-IDfPcap.html


Fecus I drzwi i progi
Drzwi focus kombi - tył bez korozji. Posiadam również 2 reperaturki progów zewnętrznych do MKI 4/ 5 D za +- 100.
Link: olx.pl/oferta/CID5-IDgKsod.html


Wymiana progów, reperaturek błotników.
Witam serdecznie proponuję państwu



Profesjonalną i fachową wymianę progów i reperaturek samochodowych, łatanie dziur w podłodze.



w cenie od 150 zł sztuka / 1 strona

cena nie zawiera zakupu progu lub reperaturki błotnika



W cenie usługi :



- wycięcie starego dziurawego progu

- zabezpieczenie antykorozyjne

- wstawienie nowego progu



Prywatnie:
Link: olx.pl/oferta/CID619-IDatVtF.html


Progi , reperaturki z wymiana , rowniez busy
Witam , oferujemy progi , reperaturki , poszycia do wszystkich marek aut rowniez busy . Oferujemy rowniez wymiane z zabezpieczeniem antykorozyjnym i lakierowaniem oraz naprawy progow . Zapraszamy
Link: olx.pl/oferta/CID5-IDgYYkN.html


Opel Kadett D 79-84 5D progi NOWE
Sprzedam Nowe reperaturki progów no Opla Kadeta D z lat produkcji 1979-84 wersji 5 drzwiowej,

Progi są nowe... przeleżały 15lat w stodole.

podana cena za progi prawy + lewy. plus koszty wysyłki.
Link: olx.pl/oferta/CID5-IDgAXsz.html


Reperaturki poszycie progow Toyota Yaris I 99 - 05r
Witam, sprzedam reperaturki poszycie progow Toyota Yaris I z rocznika 1999 - 2005, posiadam 2 sztuki bez roznicy prawa czy lewa sa jednakowe, cena za sztuke 49zł, odbiór w Kamionkach 10minut od rąda rataje lub po uzgodnienu w Poznaniu
Link: olx.pl/oferta/CID5-IDbKmbj.html


E36 compact m54b30 m pakiet zamiana za e30
Witam,

Zamienię lub sprzedam e36 compact z m54b30 + sekwencja lpg. W oryginale był to 323ti. Compact w bdb stanie rocznik 97. Auto nie ma praktycznie rdzy, podłoga w stanie bdb, można podnosić za każdą część progów. W środku serducho do obszycia, obc, klimatyzacja, fotele pół skóra, kierowcy ma jedno przetarcie. Grzane fotele działają. Zawias na żółtym poliuretanie, zprzodu amortyzatory mts z tyłu nowe sachs, szpera 25%. Wyposażenie: 2 x Air Bag ,el. sterowane szyby, el. sterowane lusterka, elektryczny szyberdach. Auto miało wstawione reperaturki tylnych nadkoli, jak ktoś chce można zaklepać rant, ja zostawiłam w oryginale. Wymieniony był prawy przedni błotnik. Ubezpieczenie do listopada przegląd do 2017r.



Ostatnio wymienione:

- olej 5w50 mobil

- łożyska tył

- nowe sprzęgło sachs

- wydech pospawany + nowy wydech końcowy

- nowa podpora wału

- nowy łącznik wału

- nowe amortyzatory tył sachs

- wymienione hamulce tył

- nowa uszczelka pokrywy zaworów

Do zrobienia:

- wymiana maglownicy

- spasowanie przodu

- trzeba podłączyć węże do klimy

- szpera już trochę wyje



ZAMIENIĘ NA E30 Z BLACHĄ W BDB STANIE SILNIK NIE WAŻNY. EWENTUALNIE E36 ALE TYLKO KOLOR AVUSBLAU sedan coupe.

CENA BEZ KÓŁ!!!



Więcej informacji pod numerem 503 - pokaż numer telefonu -

Link: olx.pl/oferta/CID5-IDgw8Wn.html


Mazda 6, 2004, 2.0 CDti, 136km, ksenon, tempomat, webasto, BOSE i rdza
Sprzedam Mazdę 6, rocznik 2004, silnik 2.0 CDti o mocy 136 koni, kolor szary.



W wyposażeniu:

Nagłośnienie BOSE i zmieniarka na 6 płyt

Światła ksenonowe

Tempomat

Kierownica wielofunkcyjna

Ogrzewanie foteli przednich

Elektryczne lusterka i szyby

Szyberdach

Elektryczne fotele

Pół-skóra

Webasto silnika

Spryskiwacze reflektorów

Podgrzewana szyba tylna

Klimatyzacja (nie nabijałem przez rok, przydałoby się)

Tylna roleta w bagażniku (ciut ją zepsułem i nie zwija się automatycznie).



Wszystkie element sprawne.



Świeżo wymieniane:

Linka ręcznego

Tylne wahacze i kawałki zawieszenia

Tylne opony

Elektryka, gdzieniegdzie pojawiła się rdza, więc powymienianie niektóre kable i bezpieczniki, z wyjątkiem kabli licznika.



Niedawno wymieniane:

Przednie opony (Mają przejechane jakiś tysiąc)

Filtr paliwa, oleju, kabiny (jakieś 4-5 tysięcy temu)

Zawór EGR i jego okablowanie (coś tam było nie w porządku i dawki były pomieszane).

*Rozrząd jakieś 40k temu.

*Sprzęgło nie wiem kiedy, ale nie ma z nim problemów.



Przegląd do Lipca 2017 (niedawno robiony)

OC do Sierpnia 2016



Szukasz auta idealnego? To na pewno nie to, za sprawą rdzy. W cenie uwzględnione doprowadzanie do ‘błysku’, przez to chcę 6000, nie 10000 złotych. Przegląd masz na rok, więc możesz jeździć. Silnik dobrze śmiga, koła się kręcą na nowych oponach, wyposażenie bogate i sprawne. Niczego, o czym wiem, nie ukrywam, a wiem chyba o wszystkim.

(Poprzednia właścicielka auta, nieco mnie zirytowała ukrywając parę drobnostek-nie idę tą drogą ).



Technicznie daje radę, robione co się dało na bieżąco. Jeździłem nią w Norwegii, przez cały rok, włączając zimę (zweryfikowała stan techniczny - nigdy nie miałem problemów przez mróz). Bez poważniejszych usterek za mojej kadencji;

-Zawór EGR powodował kopcenie — został ogarnięty.

-Poszła linka ręcznego — została wymieniona.

-Tylne zawieszanie było słabiutkie po zimie — zostało wymienione po powrocie do Polski (wahacze i inne drobnostki)

-Opony na tyle i opony na przodzie wymienione na nowe multisezonowe, bo wołały o pomstę do nieba.

-Przegląd niedawno zrobiony.



Obecna wada? Prędkościomierz padł. Mam nadzieję, że uda się załatwić elektryka za parę dni. Dodaję zapasowy licznik w razię czegoś poważniejszego.

Prawdopodobnie poszły kabelki od licznika, przez co nie dostaje danych z ‘wnętrza’, wyświetlając wszystkie kontrolki i nie pokazując obrotów i prędkości. Dosyć powszechny problem w Mazdzie 6 – na ten temat na elektrodzie -http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2474736.html).



Nie będę ściemniał, że Madzia jest w doskonałym wizualnym stanie, bo widać po zdjęciach; rdza wygrywa powoli z nadkolami i progami – przez to niska cena. Reszta przejdzie. Drzwi, tylna klapa – da się żyć.



Typowa przypadłość Mazdy 6 (Rdza!), koszt doprowadzenia do cieszącego stanu to przynajmniej 2 tysiące, ze spawaniem, elementami, malowanie i całą resztą zabawy.

Masz trochę czasu, to dasz radę podpicować.

Oczywiści jeździ i jak kogoś rdza nie rusza, to będzie tak jeszcze jeździła przez długi czas, aż odpadną progi i nadkola. Myślę, że warto kupić ocynki i reperaturki i doprowadzić ją do lepszego wyglądu.



Auto dość udane konstrukcyjnie. Wejdą dwa rowery i kupa gratów, można się wyspać w 2 osoby przy złożonych siedzeniach, jest zwinna, długa i jednocześnie mało pali(6l). Części są tanie, wygląd dość nowoczesny, a silnik mało awaryjny. Gdyby nie ta rdza to byłoby idealnie.

Opinie na AutoCentrum:

http://www.autocentrum.pl/oceny/mazda/6/i/kombi/silnik-diesla-2.0-mzr-cd-136km-2002-2005/



Przyjechała kiedyś z Niemiec, ale Rajchu raczej nie pamięta. Przestałem potrzebować auta przez pracę za kołem podbiegunowym i rowerowe podróże w planach, więc łap okazję.



Chcesz się umówić, żeby zobaczyć auto? Pisz na maila albo dzwoń. Auto stoi w Szczecinie na Warszewie. Jeżeli nie pójdzie do 11 Sierpnia, pojadę nią na Śląsk w okolice Żor.



Możliwość sensownej negocjacji, wszystko wypisane wyżej, nie spodziewaj się idealnych progów i nadkoli, technicznie jest całkiem spoko.

Więcej zdjęć: https://goo.gl/THCNq6
Link: olx.pl/oferta/CID5-IDgztow.html


Honda Accord Honda Accord V gen 1.8i
Witam,



Niechętnie ale jestem zmuszony sprzedć moja Hankę - jest to wersja europejska, sedan z silnikiem 1.8 115km, rocznik 1996.

Auto ma autentyczny przebieg 210 000km, było sprowadzone z Niemiec w 2008 roku z przebiegiem około 149 000km gdzie przez caly czas bylo w rękach jednego właściciela(nie wiem czy płakał gdy sprzedawał aczkolwiek książka serwisowa i faktury/wydruki z Dekry nie są mokre od łez więc chyba nie).

Przebieg potwierdzony w oryginalnej książce serwisowej oraz mailowo przez salon, gdzie auto było serwisowane.

W PL należało do Pana emerytowanego górnika (tak tak, wiem ;)) a następnie do mnie (ostatnie niespełna dwa lata).

Za poprzedniego właściciela także posiadam jakieś faktury z serwisów, tak więc jest ciągłość historii.

Na aucie nie ma grama rdzy, progi czyściutkie.

W ubiegłym roku zrobiłem reperaturki tylnych nadkoli oraz zakonserwowałem podwozie oraz wszystkie profile zamknięte (w profesjonalnym zakładzie u Pana Herberta Ciepłego w Katowicach - Ochojcu, niegdyś autoryzowanej stacji konserwacji pojazdów Valvoline).

Wymieniony rozrząd u pana Czesława Rekusa (kto ma wiedzieć ten wie kto to w kręgu Hondziarza na Śląsku ;)) ok. 8000km temu (pasek Gates, rolki KOYO, pompa wody AISIN) oraz zrobiona masa innych rzeczy:

- nowe świece NGK,

- nowe kable Beru,

- tarcze i klocki (przód i tył TRW),

- osłony przegubów,

- nowe piasty przednie,

- olej w silniku (wypadałoby niedługo wymienić)

- skrzyni biegów (oryginał MTF Honda),

- filtry oleju (OEM) oraz powietrza i paliwa

- wymienione popękane listwy na drzwiach przednich Nawet nie chcę tego podliczać bo się załamię ;)

- zbieżność oraz geometria podwozia (wydruk do wglądu - b. dobry wynik)

- wymiana żarówek świateł mijania na Tungsram

- prawie nowe opony zimowe Mabor na przedzie



Z wad - trzeba ogarnąć przednie szyby, na chwilę obecną są odpięte bo jest kłopot z zamykaniem - otwierają się dobrze. Po przepięciu kostki okazało się, że cały system działa, wina leży po stronie elektryki (niestety lata robią swoje), ponieważ domykanie działało . Trochę bija przednie tarcze ale taki urok Acco ;)

W razie pytań - , wolę pogadać niż pisać i wychwalać pod niebiosa ;)

Pamiętajcie, że auto ma 20 lat, jednak moim zdaniem z 10 a nawet i więcej jeszcze spokojnie pojeździ - z czego przez najbliższe 2 - uważam, że bez żadnych niespodziewanych inwestycji, wszystko najważniejsze i najbardziej kosztowne jest zrobione. Gratis dodaję nowy filtr paliwa Herth+Buss oraz pasek wielorowkowy Continental - nie zdążyłem zamontować.

Auto jeździ na oleju Valvoline Maxlife 5w40, nie bierze ani kropli oleju.

Jeśli ktoś chce oferować 2000zl proszę niech nie dzwoni i kupi sobie Seicento albo Astrę I bez progów... Cena jest oczywiście do negocjacji ale na miejscu, nie przez telefon - zdaję sobie sprawę, że z rzeczy eksploatacyjnych typu zawieszenie coś może być do zrobienia. Nie będę wychwalał pod niebiosa jakie to piękne i unikatowe auto, ma ono swoje lata w związku z czym rysy, ślady użytkowania itd aczkolwiek moim zdaniem jest naprawdę dobrze - przede wszystkim jest zdrowe pod kątem blacharskim a to największy problem tych modeli i z tym wiążą się zawsze największe wydatki, mechanicznie są to auta bezawaryjne. Auto nigdy nie widziało gazu - zbyt mało jeżdżę aby opłacało mi się inwestować w instalację.

Sprzedaję gdyż potrzebowaliśmy większego auta - nowa Honda stoi już pod domem :)

Bez ściemniania i bajerowania - sam przez ostatnie 8 miesięcy szukałem nowego samochodu i nie mam zamiaru opowiadać bajek pokroju tych, które słyszałem innym ludziom, szanuję czas swój i innych. Zapraszam konkretnych i zdecydowanych zainteresowanych.

Mam także drugi komplet b. ładnych aluminiowych felg Dezent w świetnym stanie wraz z dobrymi oponami - mogę podyskutować o nich z poważnie zainteresowanym.

Dwa kluczyki plus czerwony serwisowy.

Chętnie odpowiem na pytania.



Handlarzom dziękuję.
Link: olx.pl/oferta/CID5-IDgGHox.html


Mechanika pojazdowa- Sierpc!
Mechanika pojazdowa:

- naprawy i wymiana:

- układ hamulcowy

- rozrząd

- obsługa silnika- filtry i olej

- układ napędowy

- układ hamulcowy

- układ kierowniczy

- zawieszenie

- konserwacja podwozia

- drobne naprawy blacharskie(wymiana progów i reperaturki)

- polerowanie lamp

- i inne



Kontakt:

Sierpc, ul Jagiełły 23

695/414/098

auto-rydz.pl
Link: olx.pl/oferta/CID619-IDctuGB.html


Mazda xedos 2.0 v6 144km
Sprzedam Mazdę Xedos 6. Lub zamienie . Jeżdżę tym autem rok , więc mogę coś powiedziec powiedzieć o TYM modelu. Na pewno nie jest to "samochód świeżo sprowadzony, w doskonałym stanie", jakie często można znaleźć w ogłoszeniach. Auto ma swoje lata, lecz w tym przypadku rocznik to nie wyznacznik, auto jest w DOBRYM stanie. Konkretnie: Silnik 2.0, V6-144 KM, dynamiczny i ekonomiczny, ładnie brzmiący i charakteryzujący się kulturalną pracą, jak na V6 przystało. Do 3000 obrotów w zasadzie go nie słychać. Nigdy nie była montowana instalacja gazowa! Przez okres jaki eksploatuje Mazdę, z istotniejszych rzeczy które zostały zrobione-wymienione to: - remont i konserwacja podłogi wraz z wymianą progów + reperaturki nadkoli + malowanie, - wymiana kompletnego tylnego zawieszenia – belka + wahacze + łączniki, - wymiana tarcz hamulcowych + kompletna regeneracja zacisków hamulcowych wraz z tłoczkami - przód+tył + przewody hamulcowe + klocki, - wymiana przewodów wysokiego napięcia + świece, - wymiana chłodnicy i wężów, -Wymiana filtra powietrza na stożek - demontaż katalizatora i wymiana kompletnego układu wydechowego (złącze elastyczne, strumienica, tłumik środkowy, tłumik końcowy). Mogę dorzucić basowo brzmiący tuningowy podwójny tłumik, - wymiana uszczelek pod pokrywą zaworów. Ponadto regularnie wszelkie wymiany eksploatacyjne typu olej, filtry, płyny. Mazda jest w ciągłym ruchu, używam jej jako auta służbowego w pracy. W aucie zainstalowany jest ładnie grający sprzęt, radio Pioneer-CD/MP3 z głośnikami Clariona z przodu (osobno bas i tweetery) + JBL GTO z tyłu. Całość naprawdę fajnie gra. Cb radio . Ponadto wnętrze utrzymywane jest w stanie salonowym. Do Mazdy posiadam również 2 komplety kół: - 17 calowe od nowszej 6-tki, z oponami Hankook Ventus Prime 2 – 215/50/17 – na lato, - 15 calowe oryginalne do Xedosa z oponami Uniroyal – 195/65/15 – na zimę. Oba komplety opon były przeze mnie kupione nowe i są w dobrym stanie(bieżnik 6mm), spokojnie do jeżdżenia przez 2-3 sezony w zależności od przebiegów. Na 17-tkach Mazda prezentuje się bardzo elegancko, a dodatkowo świetnie trzyma się w zakrętach, za co odpowiedzialne są także amortyzatory, które również były wymieniane. Dodatkowo do 17-tek śruby zabezpieczające. Z mankamentów: - tylny zderzak po "przygodzie" na parkingu do ewentualnego przemalowania, - tylne nadkola po zrobieniu reperaturek i malowaniu, lakier niestety został niedopasowany odcieniem, co jest widoczne... - mała wgniotka w prawych drzwiach(prawie niewidoczna). Reasumując: Xedos w DOBRYM stanie, praktycznie wyposażony(dwa komplety kół+sprzęt), świetnie jeżdżący (zawieszenie serwisowane na bieżąco), potrafiący dać sporo satysfakcji z jazdy, jak również emocji – to dość szybkie auto (8,5 sekundy do setki w obecnej konfiguracji), a przy tym w miarę ekonomiczne – na trasie można zejść poniżej 8 litrów przy dynamicznej jeździe, w mieście około 10. Jeżeli interesuje Cię taki model, to dobrze trafiłeś/aś. W razie jakichkolwiek pytań tel: . OC i przegląd ważne do końca lipca 2016. Przebieg – 299 tyś. km. Sprzedaje bo szukam coś mocniejszego . Cena 7000zł
Link: olx.pl/oferta/CID5-IDfpN4W.html


Deawoo Matiz FULL OPCJA Wspomaganie Elektryczne Szyby 2000r 99 tyś
Deawoo Matiz rok produkcji 2000 Salon PL, aktualny przebieg 99 tyś .km . Auto zadbane z zewnątrz jak i w środku, Welurowa tapicerka nie poprzecierana i nie po przepalana, pachnąca w aucie nie było palone. Z zewnątrz nie poobijane nie porysowane, jedyny mankament to nie pomalowane reperaturki tylnych progów, auto ma 15 lat. Na aucie nie ma ognisk korozji czy jakichkolwiek dziur (co jest rzadkością w tym modelu).AUTO MA :

Pomalowane całe nadwozie w kolorze lakieru (listwy boczne, zderzaki )

Wspomaganie Kierownicy

Elektrycznie sterowane szyby

Centralny zamek

Radio Głosniki

2 KOMPLETY KÓŁ (LATO ZIMA) w bardzo dobrym stanie. Komplet dokumentów i kluczyków Karta pojazdu i instrukcja obługi.

Sprzedaję bo kończy się OC do 19 lipca stąd tak niska cena.

Przegląd Luty 2017 gdybym nie odbierał prosze o SMS
Link: olx.pl/oferta/CID5-IDgCRar.html


Honda Civic Honda CiviC 1.6 1994 r. EG5 Hatchback
Witam,

Mam do sprzedania Oryginalne EG5 nie żadne minmini czy inne tego typu przekładki.

Przegląd do 15.06.2017

Ubezpieczenie: 24.11.2016



W Civicu zrobione:

- Hamulce tył + przód

- Zawieszenie tył

- Przód nowe sworznie dolne plus osłony przegubów

- Reperaturki nadkoli

- Rozrząd w tym roku

- Regulacja zaworów

- Filtr stożkowy

- Przelot pusty tłumik od rmmotorsport (dość głośny wydech)

- Regeneracja rozrusznika

- Dwie nowe opony przód

- Komplet opon zimowych na felgach

- Światła przód

- Konserwacja tylnej części oraz progów



Do zrobienia:

- łożysko tył (na już strasznie wyje)

- bura wychodzą delikatne purchle

- standardowo szyberdach otwiera się przy użyciu dodatkowej siły

- prawe lusterko nie ma sterowania automatycznego

- uszczelnienie silnika: miska oraz pokrywa zaworów delikatnie cieknie



Nie będę ściemniał Honda delikatnie przydymi olej również przepali nie w jakiś ogromnych ilościach ale nie będę ściemniał, że zero poboru. Rzadko która pomimo zapewnień właściciela nie bierze oleju oraz nie dymi dlatego od razu informuję aby potem nie było jakiś niedomówień.



Stan jak dla mnie bardzo dobry w porównaniu z tym czego ja kiedyś szukałem, nadkola pod naciskiem nie wpadają do środka. Buda zdrowa. Fajnie przyspiesza, hamuje równie dobrze.



Opis uczciwy, nie staram się nic ukrywać.



Cena nie podlega negocjacji.



Możliwa zamiana, oferty można przesyłać na email lub w wiadomości w ogłoszeniu.



Zainteresowanych proszę o kontakt.
Link: olx.pl/oferta/CID5-IDhcSYx.html


BMW Seria 3 328 KJS PowerStage TP Track day ISC
Sprzedam BMW e36 328i przygotowane do amatorskich imprez typu KJS, SuperOES, Power Stage Bednary.

Samochód sprowadzony przeze mnie w 2014 roku jako całkowita seria w M-pakiecie z oryginalną szperą 25% 2.93 i działającą klimą.

Od razu zostały przeprowadzone następujące modyfikacje:

Blacharka:

nowe poszycia progów z blachy 1mm + nowe reperaturki tylnych błotników. Podłoga, kielichy zdrowe. Nowa szyba przednia założona w 2014 roku do dziś bez pęknięcia, w zimie 2015/2016 założona maska z laminatu i wspawane wzmocnienia podłogi swagier custom parts (podłoga była w idealnym stanie, bez pęknięć).

Zawieszenie:

kompletny gwint ISC RACE z camberami, wszystkie gumowe elementy zastąpione poliuretanami z Olkusza (żółte), nowe podpora wału, poduszki pod silnik i skrzynię poliuretan, drążki kierownicze, końcówki drążków, sworznie - lemforder, nowe łożyska tył, rozpórka przód Staffa. Szpera przeglądnięta przez Michała ze Strykowa, zaciśnięta na 40% + zmienione przełożenie na 3.73.

Hamulce:

zaciski przód od e46 330i zregenerowane, tarcze Brembo + klocki Ferodo DS2500, tył wszystko nowe (oryginał 328i), tarcze i klocki TRW, nowe blachy org. BMW, kompletny zestaw ręcznego, przewody hamulcowe w stalowym oplocie Black Diamond, płyn Motul RBF600

Wnętrze:

dwa fotele Mirco GT + dedykowane mocowania od MIRCO, pasy 4 punktowe Sparco z homologacją drogową, gaśnica IRP 2kg+ mocowanie, pół roku temu założona nowa kierownica RRS + naba MOMO, lekkie boczki drzwi, brak wygłuszeń, częściowo odchudzona instalacja elektryczna.

Silnik:

Po sprowadzeniu w 2014 roku, zdjęcia miska olejowa i pokrywa zaworów, przeglądnięty, uszczelniony, jeździ na Valvoline VR1 10w60, nie kopci, nowe świece Denso, fajki oryginał BMW, na przełomie 2015/2016 włożony kolektor od e34 M50B25 wraz z przepustnicą, filtr powierza w oryginalnej obudowie Pipercross, nowa oryginalna guma przepływki. Na początku 2016 roku założone nowe sprzęgło tj. jednomasowe koło zamachowe od M50B20, odelżone u Otoczaka + tarcza oryginał 328i nabita kevlarem + docisk e39 3.0d, założony został również short-shifter. Usunięta klimatyzacja, został tylko wentylator włączany z kabiny i normalnie czujnikiem, usunięte visko. Silnik się nie grzeje, chłodnica oryginał z 1995 roku !

Koła:

BBS RK001 7.5X17 ET35, polakierowane kauczukowym lakierem na pomarańczowo, proste, nie spawane. Opony Federal RSR 595 50%. Drugi komplet kół to Styling 44 + łyse opone.



95% części kupionych jako nowe, posiadam faktury na ponad 15000zł, wszystko robione u mechaników. Samochód to oryginalne 328i bez szyberdachu, w pełni diagnozowalne na komputerze, ze sprawnym ABS-em, elektrycznymi szybami i centralnym zamkiem:)

Zarejestrowany w Polsce na firmę, wystawiam fakturę vat 23%. Kompletna dokumentacja, 2 kluczyki, OC i przegląd ważne.

Sprzedaję bo samochód więcej stoi niż jeździ, w 2015 roku byłem na 7 imprezach (3x superoes Poznań, 4x PSB), a w tym roku już tylko na 3 PSB, 13.08 wybieram się na czwarte więc można tam zobaczyć auto.

Przebieg po modyfikacjach około 1000km, całkowity 277000km.
Link: olx.pl/oferta/CID5-IDgWznZ.html


Honda Civic EG 1.5 Minie-me Vtec
Witam!

Mam na sprzedaż Honde Civic EG tzw Jajko z silnikiem D15B8 po minie-me. Założona głowica oraz ssący z D16Z6. Wiązka kabinowa i silnikowa obd1. W hondzie założony również kolektor wydechowy 4-2-1 ebay. Cały wydech 2,25 z końcowym przelotowym. W silniku wymienione uszczelniacze, oraz rozrząd. W tamtym sezonie wymienione kpl przewody hamulcowe tyl, klocki oraz szczeki hamulcowe, końcówki drążków kierowniczych, oslony maglownicy oraz tuleje na dolnych wahaczach przód.Wymieniona szyba czołowa. Stare części do zobaczenia.

Honda była strojona w http://strojenia.pl/.

-procedura startu 5000obr/min

-vtec 4800obr/min

-odciecie 7800obr/min

Komputer P06

Dwa lata temu były wspawywane reperaturki nadkoli oraz progów. Spód auta nie zgnity, niedawno zakonserwowany. Honda posiada oryginalne całe czarne wnętrze.

Felgi 15calowe 4x100 et20 keskin kt3.

W Hondzie są nowe głośniki przod i tyl z Blaupunk.

Blotniki przod laminat.

Honda nie byla hamowana, lecz wydaje mi się że najskromniej powinno byc 130km.

Więcej informacji na PW
Link: olx.pl/oferta/CID5-IDh2SyD.html


  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • modologia.keep.pl