Ale są na tym świecie sytuacje, kiedy nie wystarczy nie robić czegoś niesłusznego.

Walek dźwigni sprzęgła RMZ 450 rok 05-07
Witam

Do sprzedania wałek dźwigni sprzęgła do motocykla Suzuki RMZ 450 z roku 2007 ale pasuje od 05-07 cześć w bardzo dobrym stanie
Link: olx.pl/oferta/CID5-IDdAoEW.html



Tarcza sprzęgła Władimirec ,T-25
Sprzęgło Władimirec ,T-25



Docisk kompletny t-25 2521/031 -270 zł.

Dźwigienka nowy typ sprzęgła 2521/130 -10 zł.

Dźwigienka sprzęgła stary typ 2521/130 -10zł.

Koło zębate sprzęgła 25211/181 -80 zł.

Nakrętka reg.sprzęgła A2521/255 -0,80zł

Obudowa łożyska oporowego stary typ T1621/125 -28 zł.

Sprężyna 1621/139-1,50zł

Sprężyna dociskowa sprzęgła 2521/103-1,50zł.

Sprężyna dźwigni sprzęgła 2521/107 -2,50zł.

Sprężyna pedału sprzegła 2521/119 -5 zł.

Sworzeń cięgla 2521/122 - 2zł.

Tarcza dociskowa t-25 kraj 2521/112 -82 zł.

Tarcza oporowa 2521/023 - 100 zł.

Tarcza sprzęgła t-25 chełmno 2521/025-85 zł.

Tarcza sprzęgła t-25 komfort 2521/025 -55 zł.

Wałek pedału sprzęgła 2521/026 -28zł.



Łożysko sprzęgła n nowy typ 986714KS17 -30zł.

Łożysko sprzęgła s kpl stary typ oryginał 9588/217 -60zł.

Łożysko sprzęgła s kraj stary typ 958821/7S9 -30zł.

Śruba dźwigni sprzęgła DSSZ1421/t122 -4zł.
Link: olx.pl/oferta/CID757-IDahimd.html


Silnik ATV - Jianshe Bashan Loncin Romet Yamaha*
Przedmiotem aukcji jest:



* CYLINDER z TŁOKIEM - montowany w silnikach:



* JIANSHE JS171FMM-3 229.6cc – kardan;



* LONCIN LC171FMM 229.6cc - kardan;



* BASHAN BS250S-5 - 229.6cc (ROMET) kardan;



* (5 biegów + wsteczny).



* (1) oś tylna - Terminator 785 mm;



* (2) głowica kpl.



* (3) uszczelka pod głowicę - Ø72;



* (4) cylinder silnika Ø71.02;



* (5) uszczelka pod cylinder - Ø76;



* (6) o-ring pokrywy zaworów;



* (7) zębatka wałka rozrządu – 40z;



* (8) napinacz dolny łańcuszka rozrządu;



* (9) łańcuszek rozrządu -320 mm/104 ogniwa;



* (10) napinacz górny łańcuszka rozrządu;



* (11) wałek rozrządu kpl.;



* (12) zabezpieczenie wałka rozrządu;



* (13) zabezpieczenie wałka rozrządu;



* (14) dźwigienka zaworu ssącego/wydechowego kpl.;



* (15) zawór wydechowy;



* (16) zabezpieczenie zaworu;



* (17) uszczelniacz zaworów;



* (18) zawór ssący;



* (19) pierścień tłoka ; (1)



* (20) pierścień tłoka; (2)



* (21) pierścień tłoka; (5)



* (22) tłok Ø70.94;



* (23) sworzeń tłok Ø16;



* (24) zabezpieczenie sworznia tłok;



* (25) uszczelniacz wału korbowego (M-354C 4 KOK SCY 17*28-38);



* (26) uszczelniacz (M-354C 4 KOK SCY 17*28-34);

silnik model: 175YMN - BASHAN 300S-18 - 300S-16



* (27) tłok kpl. Ø70.94;



* (28) zębatka napędowa wału równowagi drgań – 43z/25z;



* (29) zębatka wału równowagi drgań – 43z;



* (30) wałek równowagi drgań (przeciwwaga);



* (31) uszczelka pokrywy silnika prawa;



* (32) uszczelka karteru silnika prawa;



* (33) uszczelka pokrywy silnika lewa;



* (34) sprzęgło odśrodkowe (szczęki);



* (35) kosz sprzęgła Ø 124*50 – 73z;



* (36) sprzęgło jednokierunkowe (DC4127);



* (37) kielich sprzęgła odśrodkowego;



* (38) wałek dźwigni zmiany biegów;



* (39) sprężyna wałka zmiany biegów;



* (40) sprężyna wałka zmiany biegów;



* (41) pokrywa tylna przekladni kątowej;;



* (42) nakrętka; (6)



* (43) nakrętka; (9)



* (44) nakrętka; (11)



* (45) zębatka przekł. kątowej 19z - b. wsteczny;



* (46) przesuwka 4z*4z;



* (47) wałek zdawczy przekł. kątowej ;



* (48) zębatka przekł. kątowej 19z - b. przód;



* (49) zębatka przekł. kątowej 18z - tryb zdawczy;



* (50) widełki wałka b. wstecznego (wodzik);



* (51) przegub przedni;



* (52) przegub tylny;



* (53) łożysko krzyżaka;



* (54) krzyżak;



* (55) zębatka bieg I (wałek zdawczy) – 34z;



* (56) zębatką bieg V (wałek zdawczy) – 23z;



* (57) zębatka bieg IV (wałek zdawczy) 26z;



* (58) wałek zdawczy;



* (59) wałek sprzęgłowy - 190 mm;



* (60) wodzik L (1);



* (61) wodzik P (2);



* (62) wodzik C (3);



* (63) łożysko igiełkowe;



* (64) wałek wybierania biegów (bęben): L-114mm /Ø42 /Ø36;



* (65) sensor (czytnik zmiany biegów);



* (66) wybierak biegów - (gwiazda) 5 rolek 4*16*5/1*21.5*5;



* (67) filtr oleju;



* (68) pompa olejowa - 41z;



* (69) uszczelka p-py olejowej;



* (70) filtr powietrza;



* (71) króciec gaźnika;



* (72) łożysko SCL 60/28;



* (73) uszczelniacz 28*40*8 DUO



* (74) rozrusznik ręczny (szarpak);



* (75) zębatka sprzęgła rozrusznika 56z;



* (76) sprzęgło jednokierunkowe rozrusznika;



* (77) magneto;



* (78) stator 16 cewek AC;



* (79) zębatka rozrusznika 41z/10z;



* (80) wałek kardana: (21F, 14F, L–27cm);



* (81) koło talerzowe (46z) z wałkiem atakującym (11z);



* (82) króciec gażnika;



* (83) osłona gumowa (manszeta) wałka kardana;



* zębatka I-B -34z;



* zębatka V-B -23z;



* zębatka IV-B -26z;



* zębatka II-B -34z;



* zębatka V-B -28z;



* zębatka II-B -19z;



* łożysko igiełkowe NA173017;



* uszczelniacz olejowy (5);



* łożysko igiełkowe RNA556720;



* zabezpieczenie nakrętki sprzęgła (22);



* kosz sprzęgła (28)]



* sprzęgło jednokierunkowe



* katalizator (1)



* silnik model: 175YMN - BASHAN 300S-16

wałek zdawczy + zębatka bieg pierwszy)
Link: olx.pl/oferta/CID5-IDcApeF.html


Cylinder z głowicą i tłokiem żeliwo D50B0, aprilia rs, derbi senda
Witam,

Posiadam na sprzedaż cylinder wraz z tłokiem i głowicą modularną (mogę dodać do tego też termostat)



Cylinder, głowica oraz tłok wyjęty z jeżdżącego motoroweru Aprilia RS 50, z 2010 roku. Tuleja cylindra żeliwna, gładź w dobrym stanie, w tłoku przydało by się wymienić pierścienie dla pewności, tłok ma lekkie rysy, ale nie zostawił nic na cylindrze.



Wszystko po zamontowaniu powinno chodzić jak wcześniej u mnie.



Mogę wysłać dokładne zdjęcia tulei osobą zainteresowanym.

Jest możliwość sprzedaży samego cylindra lub samej głowicy.

Na wszystkie pytania odpowiem telefonicznie bądź przez olx.

Pozdrawiam



Na sprzedaż posiadam także inne części do silnika D50B0 - wiele z nich pasuje do EBS-a oraz AM6:

- Króciec seryjny D50B0 EBS AM6 (Używane)

- Osłona pompy oleju (Używane)

- Tarcze sprzęgła Tec Racing Kev (Używane max przez 100 kilometrów)

- Wkład filtra powietrza (Używane)

- Sprężynki sprzęgła (Używane)

- Wysprzęglik wybierak sprzęgła (Używany)

- Zębatki silnikowe (Używane)

- Wysprzęglik wybierak sprzęgła (Używany)

- Wałek dźwigni zmiany biegów mechanizm (Używany)



Oraz części uniwersalne:

- Ciężarki kierownicy STR8 Shorty 17mm, czerwone (Nowe)

- Klocki Hamulcowe Galfer S44 Sintered Metal (Nowe)

- Nakładki na dźwignie hamulca Stage6, czarne (Nowe)

- Klocki Hamulcowe Delta Braking klocki db 2080

- Manetki czarne przystosowane do gazu na kciuk

- Zestaw naprawczy zacisków hamulcowych Yamaha 170 - pokaż numer telefonu -
8 Moose Racing (Nowe) przód dwie sztuki

- ALL BALLS zestaw naprawczy wahacz przedniego górnego Yamaha 50-1005 (Nowe)

- Przycisk MODE (Używany, Aprilia RS 200 - pokaż numer telefonu -
0)



Ubrania na motocykl:

- Strój motocyklowy HELD (kurta, spodnie, płaszcz przeciwdeszczowy)

- Ochraniacze na kolana
Link: olx.pl/oferta/CID5-IDgl5q5.html


Sprzęgło skrzyni biegów MASEYY FERGUSON MF-255,MF-4512 i pochodne
Sprzęgło MASEYY FERGUSON 255/4512 i pochodne



Śruba sprzęgła 18/112/4M1-U-2 zł

Śruba M 5|16x1,74 88/789/2M1 -2 zł

Łącznik sprzęgła 88/789/4M1-5 zł

Łożysko oporowe sprzęgła 89/286/2M1 , CBK-297 -30 zł

Łożysko oporowe z tuleją 3/130/065/K91-90 zł

Tuleja łożyska sprzęgła mf-3|mf-4 88/672/7M1-32 zł

Łożysko wałka sprzęgłowego 270/027/3M1 ,162/116-14 zł

Zatyczka sprzęgła 89/182/7M1-1,50 zł

Widełki sprzęgła 88/671/9M1-80 zł

Wałek pedału sprzęgła 18/044/4M1- 25 zł

Tulejka skrzyni 270/027/4M1 - 7 zł



Dźwignia sprzęgła 88/789/8M1-40 zł

Dźwignia sprzęgła kompletna 887898M1-85zł

Pedał sprzęgła 166/819/6M2-`125 zł

Podkładka 1/753/751/M91-1 zł

Pokrywa sprzęgła 887896M1-210 zł

Pokrywa sprzęgła 700/654/6M1-180 zł

Sprzęgło kompletne 3 1/867/438/M91-780 zł

Sprzęgło kompletne 4 1/867/445/M91-780 zł

Sprzęgło kompletne do mf-4 7/017/316/M91-960 zł

Sprzęgło kompletne do mf-4 pasuje do U-6012, U-6014 7/006/576/M91-1100 zł



Sprzęgło kompletne do mf-4 7/017/315/M91-810 zł

Sprężyna dociskowa mf-4 88/639/6M1-4 zł

Sprężyna docisku 88/790/9M1-3 zł

Sprężyna dźwigni 88/791/0M1- 3 zł

Sworzeń dźwigni sprzęgła mf3|mf-4 891/826/M1-3 zł

Sworzeń sprzęgła 88/789/7M1-3 zł

Sworzeń łączący 88/789/3M1-3 zł

Tarcza chełmno 88/790/6M1-110 zł

Tarcza dociskowa sprzęgła 88/790/4M1-110 zł

Tarcza dociskowa sprzęgła mf-3|mf-4 8/879/07M
Link: olx.pl/oferta/CID757-IDaBlvj.html


Profesjonalna Kosiarka Samojezdna Kubota G23 z Wysypem Niskim
Silnik

Diesel o pojemności 988 cm3 i trzech cylindrach, chłodzony cieczą, to wytrzymała jednostka zapewniająca moc aż 23 KM i wysoki moment obrotowy. Marka Kubota wyprodukowała już ponad 25 milionów niezawodnych silników wysokoprężnych, a opisywany silnik oferuje dużą wydajność i możliwość szybkiego koszenia rozległych terenów zielonych.



Przeniesienie napędu

Wytrzymała, bezstopniowa przekładnia hydrostatyczna, seryjnie wyposażona w tempomat, zwiększa wygodę długotrwałej pracy operatora. Brak sprzęgła i zmiana kierunku poruszania się poprzez naciśnięcie odpowiedniej strony pedału jazdy sprawiają, że sterowanie maszyną jest niezwykle proste i komfortowe. Wałek przegubowy, który wprawia w ruch deck tnący, oraz przekładnia zębata przenosząca napęd między nożami to profesjonalne rozwiązania gwarantujące niezawodność i trwałość kosiarki.



Agregat koszący

Niezwykle trwały deck tnący o szerokości 1220 mm gwarantuje wydajną pielęgnację dużych terenów nawet w ciężkich warunkach bez obawy o jego uszkodzenie. Zachodzące na siebie tory pracy noży zapewniają idealne cięcie również przy prędkości sięgającej 16km/h. Duży zakres regulacji wysokości koszenia – od 250 do 1020 mm – umożliwia dostosowanie długości źdźbła trawy do indywidualnych wymagań. Łatwość zmiany wysokości zapewnia wygodna tarcza z trzynastoma ustawieniami. Tunel o ogromnym przekroju oraz system jego łatwego udrażniania obsługiwany z siedzenia operatora sprawiają, że kosiarka ma zadziwiającą przepustowość. Dlatego sprosta nawet najbardziej niesprzyjającym warunkom pracy.



Zbiornik na trawę

Standardowe wyposażenie kosiarki obejmuje kosz do zbierania skoszonej trawy o pojemności 560 litrów z wysypem na poziomie ziemi. Jego opróżnianie odbywa się za pomocą dźwigni obsługiwanej z siedzenia operatora. Opcjonalnie można jednak zamówić ten model ze zbiornikiem o pojemności aż 640 litrów i hydraulicznym podnoszeniem, aby możliwe było wyładowanie trawy na przyczepę o wysokości 1,93 m, bez schodzenia z fotela operatora.



Cena w ogłoszeniu to cena netto za model 23km z niskim wyładunkiem oraz deck tnący o szerokości 122cm. Kosiarka dostępna na zamówienie. W celu uzyskania szczegółowych informacji proszę o tel.
Link: olx.pl/oferta/CID628-IDgyk6n.html


HONDA CRF 250 / 2010 rok --> YOSHIMURA , HINSON
Honda CRF 250 R z 2010 roku.



PEŁEN OPIS I GALERIA NA ALLEGRO



http://allegro.pl/honda-crf-250-2010-rok-yoshimura-hinson-i6331295421.html



Tuningowe dodatki:



- przednie zawieszenie oraz tylne tuningowane w Superlift Suspension ( sprężyny Race -Tech )



- kosz sprzęgłowy zewnętrzny , wewnętrzny , tarcze , przekładki i sprężyny Hinson



- układ wydechowy Yoshimura



- silikonowe węże układu chłodzenia Hamerhead



- stalowe podnóżki DRC



- gruba kierownica 28 mm + adaptery



- klamki niełamki Pivot



- gruba okleina Chad Reed Replica



- kick-starter Twenty anodowany na czerwono



- antypoślizgowe poszycie siedzenia



- odpowietrzniki zawieszenia , licznik motogodzin





Motocykl sprowadzony ze Skandynawi.





Silnik - jest w stanie bardzo dobrym na korbowodzie Prox , komplet zaworów Prox i rozrządzie przejechane 51 mth. Wał korbowy bez luzów.





Wymieniłem tłok Vertex 76.77 mm , komplet uszczelek na góre silnika , uszczelniacze zaworowe.





Głowica - bez śladów jakiegokolwiek zaniedbania. Wałek rozrządu oraz mostki nie poprzeciągane i nie zatarte. Zawory wyczyszczone z nagaru i sprawdzone na szczelność.





Płytki zaworowe wydechowe ( 266 i 261 ) , ssące ( 195 i 195 ). Nowe zawory w hondzie mają płytki około 260 i 220 a zawory wymienia się przy płytkach około 130. Luzy zaworowe zostały ustawione na górne granice ( 0,15 ssące i 0,30 wydechowe )





Rozrząd - did ma jeszcze 1/3 naciągu





Sprzęgło jest w stanie bardzo dobrym brak rowków na koszu sprzęgłowym czy innych defektów. Kosz sprzęgłowy zewnętrzny , wewnętrzny , tarcze i sprężyny firmy Hinson.





Zawieszenie przednie - w stanie bardzo dobrym bez defektów. Wymieniłem komplet uszczelniaczy Ariette oraz ,Motul z serii Factore Line oraz panewki ślizgowe i prowadzące.





Zawieszenie tylne - w stanie bardzo dobrym brak defektów. Wymieniłem uszczelniacz oraz wlałem nowy olej Motul z serii Factore Line do tylnych amorów. Również nabiłem 10 atmosfer azotu.



Łożyska wahacza oraz kołyski w stanie bardzo dobrym nie były pordzewiałe wszystkie wyczyściłem i dałem sporo smaru wodoodpornego. System dźwigni oraz wahacza jest sztywny bez nawet minimalnego luzu.





Hamulce - zaciski hamulcowe w stanie dobrym są sztywne , zmieniłem płyn hamulcowy w przednim i tylnym oraz zestawy naprawcze zacisków. Klocki hamulcowe przednie i tylne wymieniłem na nowe Breaking. Przednia tarcza hamulcowa w stanie bardzo dobrym a tylną wymieniłem na nową Grosskopf.





Napęd - wymieniłem na kompletnie nowy. Zębatki Grosskopf oraz łańcuch oringowy DID 520 V + prowadnica łańcucha UFO oraz śruby tylnej zębatki SFR oraz śruby naciągu łańcucha.





Plastiki - wszystkie plastiki wymieniłem na nowe wraz z osłonami lag i panelem startowym. Komplet Acerbis.



Tylna opona jest w stanie bardzo dobrym po 1 treningu Michelin a przednia w stanie dobrym Dunlop Geomax.



Części które wymieniłem 0 mth :



- tłok Vertex 76.77 mm

- komplet uszczelek na góre silnika

- uszczelniacze zaworowe Athena

- uszczelniacze zawieszenie Ariete ( pyłowe i olejowe )

- panewki zawieszenia

- uszczelniacz amora tylnego

- olej w zawieszeniu Motul

- filtr oleju oraz olej w silniku i skrzyni

- zębatkę przednią i tylną Grosskopf

- łańcuch DID V - oring

- śruby naciągu łańcucha

- śruby tylnej zębatki SFR

- prowadnica łańcucha UFO

- gripy Ariete

- przednie jak i tylnie klocki hamulcowe Braking

- tylna tarcza hamulcowa Grosskopf

- dźwignie zmiany biegów Accel

- zestaw naprawczy tylnego i przedniego zacisku

- klamka hamulca i sprzęgła Pivot

- kopka Twenty

- komplet plastików Acerbis

- okleina na grubym winylu Two Two Motorsport

- gruba kierownica 28 mm + adaptery

- poszycie siedzenia i gąbka ( usługa tapicera )



Honda jest w bardzo dobrym stanie technicznym i wizualny oraz ma dużo tuningowych dodatków. Przyszły właściciel doceni zawieszenie oraz wyczynowe sprzęgło.



Kupują państwo motocykl przygotowany po pełnym przeglądzie na cześć wydałem 4240 złotych a sama praca jakiegokolwiek mechanika około 1 tys.



Nowy właściciel dostanie części które wymieniłem, faktury za powyższe części na moje nazwisko, zapis na umowie kupna
Link: olx.pl/oferta/CID5-IDghWcN.html


HONDA CRF 450 / 2011 rok --> FMF , REKLUSE , GPX
Honda CRF 450 R z 2011 roku. Wtrysk paliwa , amortyzator skrętu.



PEŁEN OPIS I GALERIA NA ALLEGRO:



http://allegro.pl/honda-crf-450-2011-rok-fmf-rekluse-gpx-i6407537075.html



Nr vin - JH2PE05A8BK901682



10- litera nr vin w Hondzie oznacza rok produkcji ( A - 2010 , B - 2011 itp. )



Tuningowe dodatki:



- układ wydechowy 4.1 Titanium FMF



- kompletne sprzęgło Rekluse



- przednie i tylne zawieszenie po settingu i wymianie sprężyn



- powiększane chłodnice ze wzmocnieniami GMX



- silikonowe węże układu chłodzenia GMX



- pompa wody MINO



- klamki niełamki PIVOT



- podnóżki IMS



- kick-starter Twenty



- dźwignia zmiany biegów Holeshot



- mus Michelin w tylnym kole





Motocykl sprowadzony ze Skandynawi.





Silnik - jest w stanie bardzo dobrym na korbowodzie OEM Honda i tłoku OEM Honda sel. A przejechane 27 mth.





Wymieniłem rozrząd na DID SV , uszczelki góry silnika oraz

uszczelniacze zaworowe OEM Honda





Głowica - bez śladów jakiegokolwiek zaniedbania. Wałek rozrządu oraz mostki nie poprzeciągane i nie zatarte. Zawory wyczyszczone z nagaru i sprawdzone na szczelność. Wszystkie zawory oryginalne tytanowe.





Płytki zaworowe wydechowe ( 216 i 212 ) , ssące ( 200 i 202 ). Nowe zawory w hondzie mają płytki około 220 a zawory wymienia się przy płytkach około 140. Luzy zaworowe zostały ustawione na górne granice ( 0,15 ssące i 0,30 wydechowe )





Rozrząd - DID zupełnie nowy bez przebiegu





Sprzęgło jest w stanie bardzo dobrym brak defektów. Kompletne sprzęgło Rekluse .





Zawieszenie przednie - w stanie bardzo dobrym bez defektów. Wymieniłem komplet uszczelniaczy Ariette, olej Motorex 5W oraz panewki ślizgowe i prowadzące.





Zawieszenie tylne - w stanie bardzo dobrym brak defektów. Wymieniłem uszczelniacz oraz wlałem nowy olej Motul z serii Factore Line do tylnych amorów. Również nabiłem 10 atmosfer azotu.





Łożyska kołyski: wymieniłem na nowe Prox wraz z dolnym łożyskiem amortyzatora.



Łożyska wahacza: są w bardzo dobrym stanie wyczyściłem i nasmarowałem.



System dźwigni jest sztywny bez luzu.





Hamulce - zaciski hamulcowe w stanie dobrym są sztywne , zmieniłem płyn hamulcowy w przednim i tylnym oraz zestawy naprawcze zacisków. Klocki hamulcowe przednie i tylne wymieniłem na nowe Breaking. Przednia tarcza hamulcowa oraz tylna w stanie bardzo dobrym.





Napęd - kompletny napęd Renthal oraz ślizg i prowadnica UFO mają przejechane 27 mth. Zębatki oraz łańcuch w bardzo dobrym stanie.





Plastiki - wszystkie plastiki wymieniłem na nowe wraz z osłonami lag i panelem startowym. Komplet Acerbis.





Opony Michelin Starcross w stanie dobrym mają sporo bieżnika.



Chłodnice bez jakichkolwiek wgnieceń czy spawów, kick starter jest nowy , dźwignia hamulca i zmiany biegów są sztywne.





Części które wymieniłem 0 mth :



- komplet plastików Acerbis

- komplet uszczelek na góre silnika Namura

- uszczelniacze zaworowe OEM Honda

- komplet łożysk kiwki wahacza Prox

- łożyska tylnego koła Prox

- dystanse tylnego koła Prox

- uszczelniacze zawieszenie Ariete ( pyłowe i olejowe )

- panewki zawieszenia

- uszczelniacz amora tylnego

- olej w zawieszeniu Motorex i Motul

- filtr oleju oraz olej w silniku i skrzyni Motorex

- gripy Ariete

- przednie jak i tylnie klocki hamulcowe Braking

- zestaw naprawczy tylnego i przedniego zacisku

- klamka hamulca i sprzęgła Pivot

- kopka Twenty

- śruby regulacji łańcucha





Honda jest w bardzo dobrym stanie technicznym i wizualny oraz ma dużo tuningowych dodatków. Przyszły właściciel doceni zawieszenie , wyczynowe sprzęgło oraz układ wydechowy.



Motocykl ma bardzo mały przebieg, miał dopiero raz wymieniony tłok i korbowód od nowości. Ważne jest też iż wszystkie części silnikowe zmieniane na oryginały Hondy bez zamienników z Tajwanu.





Kupują państwo motocykl przygotowany po pełnym przeglądzie na cześć wydałem 2960 złotych a sama praca jakiegokolwiek mechanika około 1 tys a proszę pamiętać że kupując używany motocykl wyczynowy przegląd który wykonałem jest niezbędny by nie mieć kosztownych niespodzianek.

Link: olx.pl/oferta/CID5-IDgYVCR.html


  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • modologia.keep.pl